top of page

Co když je všechno jinak?


Džus :) Už jste se někdy zamysleli nad tím, že všechno může být úplně jinak. Že vše může být jednoduché a přirozené. Že být zdravý, štíhlý, vitální a šťastný je naprosto normální.

Jenže všude kolem sebe vidíme lidi nespokojené, nemocné, obézní nebo s nadváhou a bereme to jako realitu, že takový má být život. Vidíme kolem sebe krásnou reklamu na jídla a pití. Dokonce jsme uvěřili, že to co se prodává v lahvích v obchodech je pití pro člověka a to samé jsme uvěřili, že to co se prodává v obchodech jako jídlo, že je jídlo. Vždyť to všichni kolem nás pijí a jedí a pak vídáme to i v televizi. I ty herci ve filmu dělají to samé a pak i známé osobnosti i sportovci to propagují. Kdyby nám to přeci škodilo, tak by to zakázali.

A tak se tim krmíme a krmíme tím i pár týdnů stará mimča, a hlavně pozor na citrusy, ty v žádném případě říkal pan doktor…a tak to radíme a šíříme dál kolem sebe. A pak jen se litujeme, že zrovna já mám tu údajnou civilizační chorobu, inu mít alergii na jablko, vždyť je to běžné a pak máme léky. Rakovina je součást naší rodiny a když ne té naší, tak určitě znáte někoho z přátel kdo tu zkušenost má… Teď vám něco řeknu tvrdého, ale pravdivého. Víte o tom, že každý třetí člověk dostává rakovinu? Kolika člennou máte rodinu? Tak se schválně rozpočítejte a na jednoho ukažte. Opakuji každý třetí člověk dostává rakovinu. Už vám dochází, že tato stránka je hlavně o zdraví a ty svaly a postava je jen bonus navíc za zdravé tělo? Napadlo vás někdy se zamyslet, že všechno může být úplně jinak?

Co všechno byste byli ochotni dát za to být šťastní, zdraví, štíhlí, vitální, sexy… Statistiky z obchodu ukazují, že hodně, protože jsme všichni uvěřili tomu, že tohle všechno mít není jednoduché a normální. Když se podíváte na mou fotku a já vám řeknu, že cvičím tak v průměru pár minut párkrát do týdne. A to pozor, žádné fitko, pot a dřina. Jen tak venku, nebo doma lážo plážo. Hmmm já vím, máte toho hodně, pár minut, kde je vzít, že? Tady jde ale o vybudování návyku, tak jako se ráno učesat, nebo si zajít na záchod.

A co se týká jídla, to zdravé je prý moc drahé, ano, pokud ho budete jíst vagón. Čím kvalitnější jídlo, tím stačí méně. Nežijeme aby jsme jedli, ale jíme, aby jsme žili.. A pak, ovoce a zelenina není jídlo, vždyť svaly potřebují kvalitní bílkovinu, maso a mléko, že. Také vám tu něco nesedí? A ani se vám nedivím. Protože žijete tak, jak je vám podsouváno okolím.

Já věřím, že jsme se narodili, abychom byli zdraví a šťastní. Brava dělá nová těla, poznal jsem, jak funguje lidské tělo, naprosto jednoduše, pokud mu neškodíte a dáváte jen to, co potřebuje.

Taková sklenička čerstvého džusu (odšťavněná dýně s jablky a zázvorem) hmmmm… Věříte, že to je výborný oběd? Néééé? A jo vlastně, já zapomněl, vždyť to přeci není jídlo, že?

Nemusíte věřit, je to váš život a přesvědčovat vás také nebudu, nemusím, protože vím. Život je jednoduchý, já tomu věřím, já tak totiž žiji a je to báječné… a můžu to naučit i vás, když kliknete ZDE.

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page