top of page

PROČ ? Proč jsem začal jinak jíst i žít...


Proč ? Proč ta změna? Tak se posaďte, něco vám povím.

Ano, na těch fotkách jsem to opravdu já. Brusle stejný, řetízek stejný jen rozdíl +12 let, +20 cm vlasy a -25 kg. Říkali mi tenkrát kus udělanýho chlapa (měl jsem 100 kg čisté váhy).

Od mala jsem se věnoval sportu, fotbal, atletika, lyžování, box, řecko-římský zápas a to vše přerostlo k lásce k fitness, cvičení a zdravému sportování všeobecně. Ruku v ruce s tím šlo zdraví, ale přiznám se, že mě dřív zajímal víc výkon jak zdraví. A jak jsem víc a víc poznával jak funguje lidské tělo a život, tak šlo do popředí zdraví.

Stal jsem se masérem těla i duše, expertem na fytofarmaka, aloe veru, mladý ječmen a fytonáplasti. Úspěšně jsem pomáhal lidem jak se přirozeně uzdravit, různé nemoci, alergie, bércové vředy, atopické ekzémy, cukrovku, nadváhu... Pomohl jsem s uzdravením mojí mamky z rakoviny za tři měsíce. Silnou artrózu s pořadníkem na operaci umělého kloubu kolene jsem jí také po pár měsících zrušil a dodnes v 82 letech chodí na tůry a plave. A u sebe tenisový loket s měsíci bolestí a běhání po doktorech jsem nakonec zatočil za neuvěřitelných 30 minut.

Pochopil jsem, že nemocní lidé nepotřebují léky a že i potravinový doplňky jsou zbytečný pokud budou jíst, pít, kombinovat jídlo jak je většina z nás zvyklá a naučená. Pochopil jsem, že když dáme tělu to správné jídlo a životní styl, uzdraví se samo a automaticky i nemůže být ani nadváha. Lidem kolem sebe jsem pomáhal zpět ke zdraví úpravou jídelníčku, cvičením a celkovou změnou k zdravému životnímu stylu a tak uváděl do rovnováhy tělo, mysl a duši.

Jen u sebe jsem jel stále ve stejných kolejích, denně maso, kuře, krůta, ryby, šunka, 2 litry mléka, tvarohy, jogurty, kombinace s brambory, rýží, těstovinami, pečivem... Řekli by jste samé dobré a zdravé věci. Mě nic nebolelo, cítil jsem se zdráv a silný jak bejK. Jen jsem už věděl, že tento styl stravování postupně (roky i desetiletí) vede ke všem civilizačním chorobám. Víte čeho jsem se nejvíc bál a proč jsem u sebe stále oddaloval změnu jídelníčku? Byl to strach, že zhubnu. Ano, moc dobře jsem věděl jak tělo funguje a věděl jsem, že to bude rychlé, ale já stále chtěl být King.

Až jednoho dne to udělalo samo v hlavě cvak, do pár minut jsem vyklidil lednici i špajz a bylo to. Prvních šest měsíců jsem byl na džusech z ovoce a zeleniny a za tři měsíce jsem sundal 25 kilo a ještě dalších pár měsíců si mé ego zvykalo na novou váhu, vizáž a myšlení.

Nejhorší bylo ale okolí. Lidé okolo se mi často ptali, zda nejsem nemocný. Ať se na to vykašlu takhle se trápit, vždyť mě to sluší...atd. Většinou to říkali lidé, kteří by potřebovali také zhubnout o nějaké to kilo. Ono je toho stále hodně co vyprávět, ale tak zase něco příště. Připravuji přednášky, výzvy na detox, vedu lidi s denní podporou k dosažení jejich ideální váhy a další a tak dejte do komentu, co by vás zajímalo. Jsem přírodní ladič těla, nejsem ale žádný léčitel a ni netvrdím, že mám pravdu. Co říkám, tak žiji a proto dnes již nepotřebuji nikomu nic dokazovat ani přesvědčovat, protože vím, znám, prožil jsem si to a stále se učím. Také ani nikoho neodsuzuji, možná si občas rejpnu, abych lidem jen připomínal, že nemoc nebo i nadváha není žádné neštěstí, ale ani náhoda. Je to jen informace těla, že něco děláme špatně a pokud tyto informace těla budeme ignorovat, tak pak něco přijde...

A tak pomáhám jen těm, kteří chtějí. Každý je sám za sebe zodpovědný, jsme tvůrci svého zdraví, štěstí i života. Pokud opravdu chcete a nevíte jak začít, tak mě neváhejte kontaktovat teď hned.

www.ludekdoubrava.cz

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page