top of page

Jsem RAW a mám depky


Džus :) tak to jsem jsem teď asi nahrál do noty všem všežravcům, nebo zastáncům jiných směrů výživy. No ještě nejásejte, možná, že se to týká zrovna i vás. Už jen ten nadpis je poněkud morbidní, ano vím, ale splnil svůj účinek. Vyburcoval vaši zvědavost a začali jste číst, žádné depky nemám, ale podle mé úvahy je právě kombinování jídel a škatulkování velkým úskalím člověka. Spousta lidí si komplikuje život tím, že támhle ten řekl to, a tenhle zase tohle. Že jedna studie tvrdí toto a druhá to zase potlačuje. Nějaká víra toto povoluje a další škatulka jídelního směru to zakazuje. Lidé se mi ptají, jsi RAW, nebo nejsi RAW. Když on je RAW tak já chci být taky RAW, Jak to, že když jsi RAW jsi snědl tohle a proč nejíš tohle.

Nikdy jsem se o škatulkování nezajímal, ale začal jsem zjišťovat, že někteří lidé si tím hezky narušují psychiku, protože dělají něco, na co není jejich hlava nastavená. Původně jsem si myslel, že každý stravovací směr je podložen zdravím, Možná jo, ale čím víc poznávám lidi různých směrů, tak zjišťuji, že ačkoliv se hlásí k nějakému směru, tak ti lidé mají různé zdravotní problémy i nadváhu. Internet, média, informace není dnes problém sehnat, problém pro lidi bývá někam patřit, protože si myslí, že musí. Anebo pak horší varianta je, že si vyberou ten daný směr stravy ať už z jakéhokoliv důvodu, ale bohužel jejich mysl na to ještě není nastavena a člověk si přivádí nemoci přes psychiku, proto že zde není rovnováha. Všechno má svůj čas a hlavně chce se o to zajímat. Lidé přecházejí na RAW stravu, protože je to zdravé. Ale neumějí ji jíst ani pít a ani kombinovat a přivádějí si zdravotní i psychické problémy. Nebo lidé přejdou na RAW a po týdnu si kousnou do něčeho jiného a jsou nešťastní z toho, že selhali. Všechno chce svůj čas, vnitřní uvědomění a je potřeba se o naše přesvědčení vždy zajímat. Já osobně jsem na ovoce a zeleninu přešel z hodiny na hodinu, ALE, ano je to hodně velké ALE, tomu totiž předcházelo to, že se o zdraví a výživu zajímám již roky. Byl jsem zdráv a v pohodě, ale začínal jsem tušit, že jako všežravec si zadělávám na problém, protože jsem s těma problémama lidem kolem pomáhal (klouby, zažívání, bércové vředy, atopické ekzémy, cukrovka, rakovina…) no a to mi teď právě inspiruje k tomu napsat, jak já jsem zažíval svůj přechod k syrové stravě.

Takže o tom někdy příště a rychle ven vyčistit si hlavu a načerpat energii ze sluníčka a přírody kolem nás. Poslední dobou začínám zařaďovat do cvičení cviky na podporu zpevnění celé postavy. Vypadá to jednoduše, nepotřebujete k tomu žádné extra nářadí, ale ouha, ono to není jen tak se takhle udržet. A to je to co mi začalo lákat, udržet se tak pár vteřin. Čím menší úhel s podložkou tím větší makačka a to stačí tři opakování jen na pár vteřin a úhel který zvládnete. Ten pocit vám pak přeji zažít, nádhera a i klienti při osobním tréninku si ho vychvalují, inu Brava dělá hezká těla a nyní ještě s konzultací zdarma. Pro více info klikněte ZDE.

Je čas dýní, takže dýni se šlupkou nebo bez ní. Já ji dostal oloupanou, takže bylo rozhodnuto. K tomu jsem přidal pár jablek a trošku zázvoru, nejen na lepší šmakec, ale i super vitální látky v něm. Už jen ta chuť na jazyku je famózní, ale pokud si džus vychutnáváte hodně malými a pomalými doušky, tak úplně cítíte ten příval energie :) Džus a mějte krásný den

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page