top of page

Jak zjistit, že jdu správným směrem?


Džus :) Jednou z indícií, že jdete tím správným směrem je to, že máte pocit radosti, že jste šťastní, jste plní zdraví, energie a elánu. Další dobrou indicií je občas se zastavit a mrknout se zpátky do minulosti. Je fajn se občas ohlédnout a zjistit, že stále jdete správným směrem.

Třeba u mě, to se psal zrovna rok 2000 a tenkrát jsem se stal šampiónem časopisu Muscle & Fitness a tohle (foto) byl výsledek za 3 měsíce a 70% úspěchu přikládám ke stravě a doteď je to stále stejné.

Další indícií jsou lidé kolem. Ne opravdu s nikým se nepotřebuji srovnávat, ale jen pozoruji, že spousta mých vrstevníků již dávno nesportuje, nemůžou, mají zlikvidované klouby, nebo mají cukrovku, vysoký krevní tlak, alergie, štítnou žlázu, nadváhu... rakovinu.

Ano už jsem se tu zmínil, že nejvíce kromě jiného, nás ovlivňuje jídlo a jeho kombinace. To vše má jednu společnou příčinu - jíst dohromady koncentrovanou bílkovinu (maso) a sacharidy (obiloviny, brambory, rýže). Každé potřebuje ke trávení jinak kyselé prostředí. Tato nevhodná kombinace způsobí kvašení sacharidů a zahnívání bílkovin. Výsledkem je nestravitelná potrava a toxemie, která jako první atakuje mozek a postupně se to nasčítává roky i desetiletí až jednoho dne pohár přeteče a imunita to nezvládne a výsledkem jakákoliv rádoby civilizační nemoc. Takže pokud už se rozhodnete jíst maso, tak určitě bez příloh sacharidů. Jen počítejte s tím, že vám stejně překyselí organizmus...

Dnes jsem připravil výborný džusík z mrkve a zelené natě (má v sobě ještě více živin jak kořen), trošku červené řepy a dochucoval jsem jako vždy sladkým jablkem a připomínám lžičku oleje na vitamíny rozpustné v tucích. Dobrou chuť a těšte se na další příspěvek, nebo se můžeme vidět na osobní konzultaci (nyní 50% sleva) - bez diety a bez cvičení. Ano jde to, je to již dávno co jsem poznal jak funguje lidské tělo. Možná chcete zhubnout nebo si vylepšit zdraví, ale cvičení vás opravdu nebaví a masa se nechcete vzdát, tak i právě pro vás může být konzultace určená. Začnete hned a přirozeně bez diety, tabletek a koktejlů a i bez cvičení s garantovanými výsledky už v prvním týdnu. Více na odkazu ZDE anebo mi rovnou zavolej a získej konzultaci s limitovanou 50% slevou.

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page