top of page

Novoroční předsevzetí – JAK na to !


Nejlepší rada je, žádné si nedávejte. Ano, myslím to naprosto vážně. Novoročním předsevzetím ukazujete své slabiny a ještě si je násobíte. Pokud chcete ve svém životě něco změnit, pokud chcete shodit několik kilo dolu, pokud si chcete vytvarovat tělo, pokud chcete být zdravější, štastnější, bohatší... a klidně si sem dosaďte cokoliv vás napadne, tak na to nepotřebujete nový rok.

Budete mít vše, na co zaměříte svoji pozornost. Pokud na něco zaměříte svoji pozornost, tak to potom děláte často a často to znamená každý den. A to je vše, pak už jen dělat to dostatečně dlouho. Život je totiž jednoduchý, tak si ho nekomplikujte hledáním háčků. Můžu zde házet rady a pomůcky a mohl bych pokračovat do aleluja. Ale já vám prásknu jen tu jednu a nejlepší jak něčeho dosáhnout a to je najít si v tom radost a potěšení, protože pak již nebudete nic řešit. Znáte tu reklamu: „Když jí miluješ, není co řešit“ A takhle by to mělo být se vším.

Když jdu cvičit ven, tak mi je úplně jedno jestli pálí sluníčko, nebo prší a nebo třeba mrzne až to praští. Vždy si na tom najdu to, co mám rád, vhodně se obléknu a těch 10, 20, 30 nebo 60 minut cvičení dle kondice bohatě stačí.

Pochopil jsem, že když cvičim pro radost, tak nemusim lámat rekordy, protože tu chci cvičit ještě za padesát let a když k tomu přidám fajnový jídelníček, tak věřím, že to dokážu. Ano cvičením si prodlužujete a zkvalitňujete život a zdraví. Pokud cvičení zaměříte na venkovní, tak už jen tím několikanásobně zvyšujete svoji imunitu

A jídlo, to je kapitola sama o sobě. Neříkám, že musíte být RAW na 100%, jen říkám, že lidé se zbytečně připravují o zdraví a někdy i život hlavně svojí naivitou, nezájmem a nevědomostí.

Ale dost chmuru. Miluji džusy, tím myslím čerstvou šťávu z ovoce a zeleniny, tudíž žádné mixování, ale jen odšťavňování. A takový džus z mrkve, jablka a stroužku česneku udělá mnohem více parády jak deset antibiotik. Jasnačka, že to ještě podpořím lžičkou oleje pro lepší vstřebatelnost a rozpustnost vitamínů z mrkve. Je to lahůdka a přesně takhle jsem si to připravil, protože jsem na to dostal obrovskou chuť. Toto množství mrkve a jablek na fotografii mi stačilo na 0,6 litru džusu, který jsem si užíval kolem půl hoďky.

Mějte se krásně a nic dalšího vám přát nebudu, protože se budete mít přesně tak, co pro sebe uděláte. Každý jsme strůjcem svého štěstí a zdraví sám.

A když nebudete vědět jak na to, tak zeptejte, anebo si pro začátek domluvme konzultaci...

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page