top of page

Vracej zpět přírodě, odvděčí se ti


Džus :) začátkem října jsem na Facebooku sdílel foto jak odnáším rostlinný odpad do lesa. To je to foto vlevo a je to vše, co jsem vyprodukoval odpad z rostlinné stravy za měsíc září. Pár lidem se sice nelíbilo, že ananas a banán nepatří do českého lesa, ale stačí mít znalosti ze zahradničení a kompostování a víte své. Dělám to již několik let, co jsem přešel převážně na syrovou stravu. A i když nyní žiji v Praze, tak každý druhý den odpad naložím do batohu a třeba autobusem, metrem nebo tramvají se jedu podívat do lesa.

Beru to jako samozřejmost, nic mimořádného a je to už součást mého života. Pokud přirozeně a nenásilně změníte stravu, mění se vám i myšlení a pohled na svět. Začnete se zajímat o to jak co nejmíň přírodě škodit a jak jí více pomáhat.

Třeba taková voda. Nádobí se dá mít i bez chemie. Čištění zubů běžnými zubními pastami bych přirovnal k píchání drogy do žil. V ústech jsou velmi aktivní žlázy, které vstřebávají chemii během pár vteřin do těla. A věřte, že v dětské jahodové zubní pastě najdete jahůdky jen na obalu. Šampony, kondicionéry, pěny, mýdla, vůně do záchodu, čističe... Co myslíte, že se s tou chemií v té odpadní vodě děje. Myslíte, že to čističky vše bezezbytku vyčistí? Vše se k vám vrátí. Víte o tom, že jedno z nejtoxičtějších míst je vaše domácnost? Proto je tolik alergií, atopických ekzémů a dalších rádoby civilizačních chorob...

Jůůůů to jsem se nějak rozjel. Já přírodu prostě miluji a pomoct jí začíná vždy v každém z nás, tak jí nosím alespoň něco zpět a dává mi to smysl i když jsem sám. Třeba se ale někdo přidá, tak dejte vědět.

Na druhém snímku můžete vidět, co se s tou hromádkou živého odpadu za měsíc stalo. Za pár měsíců tam již neuvidíte nic a příroda i vnitřní dobrý pocit vám poděkuje. A abych nezapomněl, když už jste v lese, tak si můžete zacvičit, meditovat, relaxovat... a tělo, mysl i duše se vám odvděčí zdravím, vitalitou, radostí a štěstím...

A pokud by jste třeba chtěli zhubnout bez cvičení a bez diety, tak mě klidně kontaktujte ZDE. Protože ono to jde a vytvořil jsem na to jednoduchý program, kterým vás každý den budu provázet

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page