top of page

Váš nový osobní trenér v centru Prahy


Džus :) často se mi začínáte ptát, zda osobní tréninky provádím i ve fitness. Možná to bude asi i ročním obdobím, více chladno a dříve tma a tak má odpověď zní ANO a tak jsem vybral pro vás to nejlepší z nejlepších přímo v centru Prahy. Samotná návštěva historického centra srdce Prahy je zážitek. Pokud to ale spojíte se cvičením s osobním trenérem a výživovým expertem Luďkem DouBravou ve fitness světového šampióna Jana Kareše, nejen, že se vám zážitek několikanásobně zvyšuje, ale dostáváte to nejlepší, co si jen můžete pro své tělo i mysl přát. Mám pro vás připravené speciální víkendové akce, které začínají již v pátek a platí i celou sobotu až do neděle. Za cenu 399 Kč zde máte vstup do celého fitness včetně mé asistence osobního trenéra. Fitko JKF - Jan Kareš Fitness najdete v Praze 1, ulice Týnská 19, mezi OD Kotva a Staroměstským náměstím, 5 minut od stanice metra Náměstí Republiky. Pro jistotu si vše aktualizujte na webové stránce www.ludekdoubrava.cz, kdyby došlo k nějakým změnám. Pokud budete mít zájem i ve všední dny, tak mi zanechte vzkaz s emailem a telefonem, pro rychlejší komunikaci. Stále platí i možnost osobních tréninků i venku, na hřišti street workout anebo přímo ve vašem oblíbeném fitku kdekoliv v Praze nebo Chomutově. Během tréninku se dají probrat i různé věci včetně jídelníčku, zdraví, motivace, nastavení mysli... a další. Neváhejte mě kdykoliv kontaktovat, těším se na vaší proměnu.

Štítky:

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page