top of page

Proč jíst banány s hnědými fleky


Džus :) Nejen džusama jsem živ a banán patří k mojim oblíbencům. Protože, když správně jíte, nikdy po něm nemůžete přibrat. Takže, když na mě přijde mlsná, tak si ho dám třeba k večeři politý medem a posypaný rozinkama a stejnak se ráno probudim o kilo a půl lehčí. Dodávám tím tělu zdravou živou energi a ono jí s láskou používá k mému prospěchu třeba pro laicky řečeno spalování tuku, metabolismus, opravu buněk, tvorbu svalové bílkoviny... atd. Jen připomínám, takhle to funguje jen tehdy, pokud během dne správně jíte. Pokud ale správně nejíte, tak budete zákonitě přibírat na váze.

Ale není banán jako banán a hned první upozornění. Jezte jen zralé banány, ty poznáte tak, že jsou krásně žluté a začínají se na nich dělat hnědé fleky. Nedozrálý banán, ještě nemá přeměněný škrob na cukry a tím způsobuje špatné trávení, nadýmání a hlavně vás zakyselí. Dá se to poznat i podle takového divného pocitu v puse a na jazyku, říká se tomu chlupatý jazyk. Banán si také dávám vždy hned po cvičení. Je to úžasný pomocník jak udržet tělo fit, zdravé a štíhlé.

Proto i dnes píšu o banánu, protože dnes si ještě zacvičíte. Jak víte, sice upřednostňuji venkovní cvičení, ale jsem odkojený fitkem, takže jsem si tím i já prošel, takže nikoho neodsuzuju a pokud klient chce raději cvičit ve fitness studiu, tak proč ne a rád. Na této fotce zrovna ve fitku procvičuji bicepsy, laicky ho najdete na horní přední straně paže. Existuje spousta různých cviků, ale klasika na kterou nedám dopustit je bicepsový zdvih s velkou činkou, anebo s jednoručkami, jako na fotce. Brava dělá nová těla a pokud budete potřebovat detailně poradit, tak mi dejte vědět a nebo se rovnou podívejte na akci 28 dní proměny těla - pro více info klikni ZDE.

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page