top of page

Je snídaně mýtus?


Džus :) snídaně, jídlo, životní styl... Vše co dříve platilo, již neplatí. Je ale dobré se zamyslet proč. Je to pravda anebo to není pravda. Co tedy mám dělat. Vůbec se lidem nedivím, že jsou bezradní. Kolotoč životního trendu, o kterém si myslíme, že je realitou nás semílá a automaticky děláme to co vidíme kolem sebe, protože se domníváme, že je to normální. Myslím, že neexistuje nepravda. Každý máme pravdu, ale jen tu svou. Ani já netvrdím, že mám pravdu. Poznal jsem jen, jak funguje lidské tělo a jak funguje mé tělo.

A tak den rozjíždím vždy jen na ovoci a pokud možno tak na džusu, čerstvé šťávě z ovoce. Když říkám šťáva, tak tím myslím odšťavněné ovoce, ne rozmixované. Je lehce stravitelná a vstřebaná do pár minut, bez zatížení organismu a hlavně plná živých organických vitaminů, minerálů a životně důležitých enzymů. Tak třeba dnes dvě jablka, pomeranč a trošku zázvoru a krásný den může začít a tělo je blahem bez sebe...

Ano i to si potvrzuji každý den při cvičení. Cvičení beru jako nedílnou součást životního stylu a pro tělo je životně důležité. Být jen štíhlý nestačí. Kosti nedrží tělo pohromadě, ale svaly. Ani procházky nestačí. Neznamená to, že musíme být kulturistou, anebo viset každý den hlavou dolu, ale jen procvičovat pravidelně všechny svalové partie těla. Budete fit, mít kondici a krásné tělo, elán do života a budete bez bolestí i nemocí... Ano, věřím, že nemoci jsou mýtus a že normální je být zdravý. Dá se to, já tak žiji a můžu jen doporučit. A pokud nevíte jak na to, tak zavolejte, Brava dělá nová těla a připravil jsem pro vás 28 dní proměny těla, klikněte a mrkněte se na to a neváhejte... Džus Luděk

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page