top of page

Nadváha a obezita NE, ale vyžranost a hloupost


Ano a už se s vámi přestanu mazlit a začneme dávat věcem správná jména. Pokud by měl tlustý člověk kouzelný prsten, věřím tomu, že jako první by si vykouzlil krásnou, štíhlou a zdravou postavu. Ano být tlustý a zdravý nejde dohromady a tak jakákoliv obhajoba „proč být tlustý“ svědčí jen o hlouposti. Vše je jasně dané, pokud jsem tlustá, tak je potřeba si přiznat, že něco v životě dělám blbě. Vůbec nehraje roli, jestli máte vystudovanou jen základní školu, nebo vejšku. V životě je potřeba učit se stále a hlavně poznat sama sebe, ale nejčastěji slýchám: „jsem jaká jsem a měnit se nebudu“ anebo „mám vysokou školu života“ anebo „to znám a to taky znám...“ anebo „jen projdu kolem lednice a mám 2 kila navíc“ anebo „dělají to tak jiní“ anebo „nemám pevnou vůli“ anebo „to pro mě neni“ atd... Kdo ví a zná, ale nedělá, tak vůbec nezná.

Vše začíná v hlavě a pokud si myslíte, že se vám zhubnout nepodaří, tak máte pravdu. Protože dokážete jen to, čemu věříte a vše ostatní jsou jenom kecy. Ano kecy jsou vlastně slova, je to vyjádření myšlenky. A to vytváří pocity, které vytvářejí realitu, ale jen tu vaší... Ve slovu je síla, je to energie. Slovem můžete tvořit, ale i ničit a tak mějte na paměti co říkáte, protože si to přitáhnete do života. A od toho se pak odvíjí vaše návyky a názory. To určuje co a jak jíte, vztah k okolí i sebe samé, ale také i k pohybu a cvičení a celkovému životnímu stylu.

Když potřebujete na záchod, tak co uděláte? Pos...te se anebo půjdete na ten záchod? Věřím tomu, že půjdete na záchod. Prostě jste se to tak naučili a nyní je to pro vás automatické a přirozené, ale zrovna tak je to i s tím jídlem, cvičením a životním stylem. Aby nastala změna, je potřeba dělat věci jinak. A nejlépe je si vybudovat nové návyky, které se stanou pro vás přirozené, tak jako si třeba zajít na záchod když potřebujete. Ano všechno jde, když se chce a všechno dokážete pokud tomu uvěříte a dokážete si to představit. A tak přestaňte už kecat a začněte na sobě dělat, bez toho to totiž nepůjde. Co říkám, tak i dělám a můžu vás to také naučit. Více info ZDE

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page