top of page

Vybíráme odšťavňovač 1. - odstředivý nebo šnekový? Tvrdá mrkev


Džus :) většina informací kolem nás není pravda a Pátá dohoda říká - "Buďte skeptičtí, ale naslouchejte." Přináším vám porovnání výtěžnosti tvrdé mrkve a to s 10-ti leté odstředivky odšťavňovače Philips (v té době cca 4.000,- Kč) a nového šnekového Concept (cca 7.000,- Kč).

Ve videu jsem se přeřekl, řekl jsem, že test jsem provedl na půl litru a správně mělo být, že test jsem provedl na půl kile mrkve. Výsledek je překvapující. Takže berte v úvahu, že kdybych test udělal z 1 kg mrkve, tak rozdíl je dvojnásobný. Ale není potřeba nic psát, pusťte si video. Je rozdíl odšťavňovat tvrdou kořenovou zeleninu anebo měkké ovoce a tak další test s jablkama bude na videu v 2.díle.

Faktorů pro výběr je víc a to co budete převážně odšťavňovat, jak často a kolik peněz chcete investovat. Pokud vás odšťavňování víc zajímá, tak pořádám i Džus kurzy a akce Džusování. Kde se mimo jiné dozvíte:

  • proč a jak funguje lidské tělo a zdraví

  • strava a životní styl

  • co, kdy, kde a jak jíst

  • jak zhubnout, nabrat, uzdravit se, zvýšit výkon...

  • proč a jak odšťavňovat a techniky odšťavňování

  • výběr a kombinace surovin

  • výběr odšťavňovače

  • základy minutového domácího cvičení

  • rady, recepty, vaše dotazy a mnohé další

Pokud nenajdete vhodný aktuální termín, tak se dá domluvit i individuálně. Případně to probereme při osobním tréninku, třeba na akci 28 dní proměny těla. Pro více info klikněte ZDE.

Výběr příspěvků
Nové příspěvky
Vyhledávání
Následuj mě
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page